Dålig uppdatering!

Hmm... Jag har egentligen ingenting att skriva. Där har ni även anledningen till att jag inte har bloggat tidigare.
Igår stannade jag kvar efter skolan i stan med Emelie och Sanna. Vi typ gick runt och sen åt vi kebab. I torsdags köpte jag en jacka (:D) fjäskade lite för pappa så jag fick de pengarna jag tjänade i somras på altanen. Imorse åkte mamma och jag in till stan, ställde bilen utanför Tobbes lägenhet och gick sedan ner till torget, på vägen mötte vi Tobbe himself. Vi strosade runt på stan i snålblåsten innan vi bestämde oss för att åka till hovet. Tobbe gjorde en gryta med en massa saker i. Dock kunde han skippat svampen annars var det gott! Pluggade lite matte, Tobbe kunde hjälpa mig som tur var sen blev det ost, kex och lite frukt :). Nu kollar vi på Shall we dance och den är faktiskt ganska bra. Imorgon blir det plugg hela dagen... Tyska, svenska och NO. Jag kommer spy!

LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0