Bättre, men inte bra!

ZzzzZzzzZzzz

Sov länge idag (för en gångs skull). Sen låg jag på soffan en stund (fortfarande lika trött som i gårkväll). Efte ett tag masade jag mig upp och tog en dusch, ren och fin! :D Gick upp på rummet och läste en stund innan jag satte mig vid datorn vid typ halv ett. Har hittat världens gulligaste djur som jag vill ha! En sugar glider! Hur söta får djur vara? Vi börjar också få lite panik. INGEN vill ha degusarna och de mår inte bra. Burarna är alldeles för små för att ha så många så köp de!! Vi har lyckats sälja två stycken ur de här kullarna... Vi har också bestämt oss för att sälja Bill eftersom han inte kan vara ihop med andra hanar och vi ska definitivt inte ha fler ungar! Han har gett ett par grå ungar i varje kull så om någon är intresserad är det bara att höra av sig :). För övrigt har jag tråkigt, ont i huvudet och ryggen... Ska till skolan imorgon i vilket fall.
LiveTheSecond
Kram/Alex

En sugar glider! :D (Bilden är INTE tagen av mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0