Matte först på morgon >.<

*stön* fan då....

I morse vaknade jag när mamma steg upp. Ungefär halv sex var klockan och jag kunde inte somna om. Så jag gick ner och började göra mig i ordning. Istället för att sitta hemma och glo eller lyckas somna om och sedan inte vakna av mobilen kan man ju åka med henne. Hon kör buss så jag hängde med henne till jobbet och sen körde hon turen till stan som jag åker typ varje morgon. Det är svinkallt i skolan! Satt med mammas gamla mc- jacka under hela matten. Den är sjukt skön, men lite stor. Har också min SBR-ring i mungipan, det är jättekul att höra folks reaktioner ;) Ett litet mysterium hur jag har kunnat få en piercing där när jag åkte hem vid halv fyra igår och inte hade någon...
Har också märkt att det inte blir mellan rum mellan meningarna när jag trycker enter mer än efter första meningen, det suttar! Nu börjar vi. Ska ha nästan två timmar SO... Skitkul! Eller inte. Eller jo, faktiskt kan det vara ganska intressant.
Kommer ett inlägg till i eftermiddag :)
LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0