Sjuk, sjuk

Blööö. Mamma jag stannar hemma idag.

Ja, då har man börjat bli sjuk då. Mamma var jätteförkyld i helgen så nu är det min tur. I alla fall. Kan säga att jag, inte älskar, men verkligen gillar Karl-oskarskolan! Jag hatar skolan, men det har blivit bättre åtminstone :). Fick nya skåp igår. Fick ett överskåp den här gången, hade längst ner förut! Min skoldator har också damp. Det finns inga kontraster och man måste ändra inställningarna så fort den gått i vänteläge eller skärmsläckaren har kommit upp. Så dryyygt! Dessutom funkar inte vårt trådlösa nätverk här hemma och internet på de funkar inte med kabel. Dryygt. Men ändå, ska äta färdigt frukosten här och sedan sova tror jag... :)
LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer
Postat av: kiwi

skynda dig att bli frisk din tråkmåns! skolan suttar mer när du inte är här>=O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0