Skoldag..

"We can do amazing things" Eller hur var det?

Började dagen med en timmes musikprofil (egentligen skulle vi ha sovmorgon, men Marcus tvingade upp oss tidigt :O). Ska sjunga en låt som jag själv tycker är för hög för mig och som jag inte kan texten på, Apologize och No woman no cry på medley. Sångarna var först sen skulle de som spelar instrument öva. Då passade vi på att sitta vid datorerna och lyssna på musik.
Dagen fortsatte med engelska, lunch, musik (igen) där Marcus endast pratade och SO. Jag har faktiskt börjat bli lite intresserad av politik. Kan otroligt nog para ihop Moderaterna, Sossarna och Folkpartiet med respektive ledare *stolt*. Sverige-demokraterna kan gå och hänga sig. Jag vet dock inte vad jag är för något. Har inte tillräckligt mycket koll på det ännu, men det ska bli kul när vi ska börja diskutera i klassen! Wille är så mycket sosse man kan bli, några tjejer är helblå medan någon absolut vill avskaffa kungahuset och istället ha president mm. Det roligaste är att ljudnivån stiger satan när det är vissa frågor som ska diskuteras ;).
Sen kan jag inte förstå vissa personer... Varför ska det vara så svårt att bete sig mot andra som man vill att de ska bete sig mot en själv? Den gyllene regeln helt enkelt. Varför kan man inte skämta med vissa personer om saker som de själva skojar om hur mycket som helst? Blir så trött på sånna saker.
Dagens hiss är Musik! Och dissen är att folk beter sig helt psyko själva, men gör man likadant mot de blir de sura. (absolut inte alla!)
LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0