Slapp dag

*Stööön* Fan också!"- Mamma du ringer tio minuter innan alarmet ringer... Låt mig sova!" Zzz Helvete också. Det pissregnar! Guuud låt mig sova idag!

Japp! Imorse ringde mamma 10 minuter innan alarmet går. TIO MONUTER! Jag fick damp, men orkade inte skälla på henna.
-"Mmm... Mamma du ringer tio minuter tidigt låt mig sooova." Zzzzz. Sen ringer alarmet då. Don't jump med bästa rösten någonsin. Snoz tre gånger sen orkade jag äntligen masa mig upp ur den varma, mjuka, otroligt lockande sängen! Utanför fönstret är det becksvart och det regnar som fan. Älskar att vakna klockan 6 på morgonen sånna dagar!
Som tur var slutade det åtminstone regna när jag gick med hunden, men började sen när jag skulle till bussen och slutade inte förrän vi skulle till maten. Yeeees! Slapp iaf gympan tack vare ryggen. Imorgon blir det gymmet en liten stund. Idag åkte jag inlines till affären med mamma och voffis. Ont i fötterna! Grannen har haft de innan (19-årig kille med breeeda fötter >.<) De är liite stora.
Har lite skolgrejer som ska bli färdiga typ snart... Men jag orkar inte ta itu med de för tillfället! har sovmorgon till 10 imorgon så får väl fixa lite på bussen kanske. Det går ju nu när man har mini-laptop! Ska för övrigt duscha innan jag snosar. Det blir nog snart... Sov sött!

LiveTheSecond
Kram/Alex


Slänger in en otroligt photoshopad bild som jag är riktigt nöjd med :) Ska skaffa en sån här i vår hade jag tänkt mig!

Kommentarer
Postat av: tuffing8D

har du hund också din j*vla tur sak! guuuuuuuuuuud jag får damp så avundsjuk jag blir! o du dissa musiken idag din lille dissare!;o det gillas inte! dessutom så missade du något kul på idrotten lacross i ösregn jätte mysigt faktiskt x3

2010-09-13 @ 22:06:00
URL: http://randomgirlsmanythoughts.blogspot.com
Postat av: Roya

Snyggt hörrö! Önska ja också fattade photoshop..

2010-09-27 @ 22:03:22
URL: http://shortsentences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0