Dagens outfit!

*rassel* mmm? du ringer en kvart för tidigt idag mamma... Jag har asont i halsen.

Japp! Idag ringde mamma en kvart för tidigt så det var bara att massa sig upp ur sängen. Ont i halsen, trött och fryser. Jag tror jag håller på att bli sjuk igen. Kom ner, kollade mig i spegeln och börjar nästan skratta. Jag gick och la mig med blött hår uppsatt i en tofs för att de skulle ligga bakåt idag på morgonen och inte ner på sidorna som vanligt. Det som händer är att det står rätt upp när jag tar bort snodden... Måste säga att om jag får till håret som jag vill när det är blött så håller det sig så ganska bra! Fixade till det lite sen rostade jag mackor och gjorde en vaarm kopp choklad! Det bästa som finns kalla höstmorgnar! Satte mig här och kollade fejjan mm. Nu är jag snart färdig och ska dra till bussen!
Kofta: GinaTricot (älskar!)
"Skinn"byxor: H&M (?)
Linne: Thailand
Scarf (byxorna): från OKEJ tidning :P
Yeay! Min första Dagens outfit ever ;)
LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0