Minnen...

Kom på mig själv idag på bussen med att sitta och smila för mig själv. Någon som kan gissa vad jag tänkte på?
Jag får vara glad så länge jag kan tänka på gamla minnen och le, utan att verkligen vilja ha tillbaka den där tiden så grymt mycket. Sen längtar man ju tillbaka såklart, men det är ändå kul att bara sitta och komma ihåg den där dagen som var sådär underbar. Självklart har man ju också dåliga och pinsamma minnen. Vissa kan man numera skratta åt och andra rodnar man fortfarande åt när man tänker på de.
Snart sticker Tobias till scouterna och vid 6 kommer Nils! Ska skicka iväg två böcker till en tjej och hennes dotter också när jag kommer bort till affären... Bill gör mig galen, han sitter och spelar på sitt jävla galler hela tiden! Sen kan ju Tobias inte vara utan TV:n heller så det blir aldrig tyst och lugnt här.

LiveTheSecond
Kram/Alex

Föresten tänkte jag på Bill Kaulitz och hans "Juuumbiiiiiie!" :D


Ni får en bild på snyggot också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0