Alone in this fkn world

Du, vi måste prata...

Någon som någonsin har fått något positivt ut efter den meningen? Tänkte väl det. Det fick inte jag heller, om någn nu har lyckats missa det så är jag numera singel. Jag ska inte gå in på några detaljer, men jag tyckte att det började bli bättre. Jag visste i alla fall att det skulle komma och jag kommer nog inte att "skaffa" en pojkvän på ett bra tag. Det verkar som att jag måste ändra en jävla massa på mig själv om jag någonsin ska kunna ha ett långt förhållande, men det kan väl inte bara vara mig det är fel på?
Sitter för övrigt just nu i skolan och lyssnar på en väääldigt rolig debatt. Folk får väl äta kött om man vill? Man får väl bli både vegan och vegeterian om man tycker så. Dessutom var Hitler sinnessjuk! Han var smart, men psykiskt sjuk. Einstein var också galen, men han gjorde åtminstone något bra för världen. Så det var mina åsikter! Tack och good bye.

LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer
Postat av: bson

Nån har säkert fått det, fast då kan man inte haft det så bra innan...

2010-09-15 @ 14:52:33
URL: http://cupcakesorkoppkejks.blogg.se/
Postat av: johanna

du är bra!

2010-09-15 @ 16:49:07
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0