Helgen

"Snart är det jag som är kuuuung!"

I fredags följde jag med Emelie hem innan vi åkte till Jennie-Ann för sing star kväll! Det var sjukt roligt och MÅSTE göras om! Tror inte jag har skrattat så mycket på ett halvår minst. På vägen hem sjöng Emelie och jag till 100 elefanter... Ni vet "En elefant balanserade, på en liten, liten spindeltrååd! Det tyckte de var så intressant så de gick och hämtade en annan elefant". Morgonen därefter vaknade jag med ont i halsen, hosta och kunde knappt prata. Yippie! I alla fall så åkte vi in till Växö vid kvart över tolv och gick till Clahs olssons (stavning) för Emelies kanin bet sönder hennes hörlurar i fredags. Därefter mötte vi Phille vid game och fick order från pappa att gå och äta på McDonalds (gott som fan eller hur? *not*). Emma stannade kvar med oss medan pappa och Malin sprang runt i stan. När vi ätit färdigt gick vi till Game igen och jag skulle följa med familjen till City gross. Emelie fick ta bussen hem själv för hon skulle spela match den tråkiga ungen! ;O. City gross var lika kul som vanligt... Fick åtminstone hårfärg så mamma ska fixa de när jag blir bättre!
Vid 6 kom Ann, Markus, Johanna, Ebba och Tova. Jag slapp båda mina bröder den här helgen! Kräftskiva lördagkväll. Jag som hatar kräftor fick nöja mig med paj, sen blev de godis och film.
Söndagens uppvaknande var inte heller speciellt roligt, Emma kom in och skrek: "Saaaanna! Vakna då!" När jag inte svarade gick hon ut i köket för att sedan komma tillbaka och klättra upp i sängen och sätta sig på mina fötter. "Jag kommer snart Emma..." *rassel, host*. Frös hela dagen, vi åt frukost i vardagsrummet med vaarm choklad (mums!). Det blev senare två filmer och lite godis innan maten, därefter körde pappa mig till Hovet igen. Bestämde att jag skulle vara hemma idag med tanke på hosta och sådär. Kollade också valvakan, Sverigedemoktraterna hör fan inte hemma i Sveriges riksdag! Det var det jag hade att säga...

LiveTheSecond
Kram/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0