Tidig morgon...

"Dun, dun, dun, dun, dun, dun" (introt till Spring nicht av Tokio Hotel) *stön* var e snooze??

Jag sitter här nu vid 5 i 6. Har kommit på att halv 6 faktiskt är för tidigt att gå upp om man inte ska fixa håret. Bussen går vid tio över 7. Dock kommer jag om några veckor inte alls vara uppe ur sängen lika snabbt, när det börjar bli ännu kallare och ruggigare. Däremot tror jag nog att jag tar en av de här tidiga morgnarna och går ner till sjön och fotar när dimman lättar, hur låter det? Tror det skulle bli bra. Nej, nu ska jag plocka fram frukost och kanske väcka mamma och broder. Alltid kul att få väcka andra 8)
LiveTheSecond
Kram/Alex
Ni får en bild på vår kisse som lever så sjukt skönt.
Hon äter, sover, skiter och jagar en stackars fågel eller mus lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0